وی افزود: تعداد مراجعات سالانه مردم به ادارات تأمین اجتماعی حدود 90 میلیون مراجعه در سال است که کاهش 70 میلیونی مراجعات باعث خلوت شدن ادارات تأمین اجتماعی میشود و ما امید فراوان داریم که مشکل و مسئله دیرینه و چندین سالهمان که شلوغی و ازدحام جمعیت در شعب تأمین اجتماعی است هرچه زودتر برطرف شود.
بیات با بیان اینکه از زحمات و پیگیریهای فراوان مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری آگاه است، گفت: در طول یک سال گذشته نیز دکتر سالاری وقت و انرژی بسیار زیادی برای تحقق اهداف خدمات غیرحضوری صرف کرده است و ما مشتاقانه منتظر به ثمر نشستن زحمات یک سال اخیر هستیم و امیدواریم شاهد ارتقاء چشمگیر خدمات غیرحضوری باشیم.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اهمیت و ارزش این خدمات را دوچندان میکند و بازنشستگان نیز در کنار بیمهشدگان و کارفرمایان از اینکه برای استفاده از خدمات تأمین اجتماعی نیازی به مرجعه حضوری به شعب نباشد، بسیار خوشحال هستند.