2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شورایاری‌ها آینه تمام‌نمای محله‌ها هستند

شورایاری‌ها آینه تمام‌نمای محله‌ها هستند

نبض تجارت : نشست هم اندیشی شهردار منطقه۸ با اعضای شورایاری محله‌ سبلان برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه در نشست هم اندیشی ۸ با اعضای شورایاری محله‌ سبلان گفت:شورایاران به‌عنوان چشم و گوش تیزبین محله توانسته اند برای حل مشکلات نه تنها شهروندان بلکه مدیریت شهری منطقه را نیز یاری دهند ،در واقع  شورایاری‌ها آینه تمام‌نمای محله‌ها ، برای نشان دادن مشکلات ریز و درشت مردم به مسئولان هستند  .

🔺مهناز استقامتی در ادامه افزود :شورایاران، به عنوان نهاد مردمی برای رفع مشکلات محله‌ها تلاش می‌کنند. همین موضوع ما را مجاب می‌کند تا در حد اختیاراتمان با آنها همراهی داشته باشیم،به همین دلیل در نشست ها و حتی بازدیدهای میدانی دیدگاه‌های شورایاران برای ما در الویت قرار دارد و همواره تلاش کرده ایم با ارتباط متقابل مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

🔺شهردار منطقه در ادامه گفت: شورایاران برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ایجاد راهکار برای حل آن با کمک و مشارکت اهالی، بهترین گزینه هستند و ایده‌های آنها برای مابه عنوان مدیران و برنامه‌ریزان شهری اثر‌گذار است .شورایاران به عنوان بخشی از بدنه یک محله از نزدیک کاستی‌ها و ظرفیت‌های موجود در محله را لمس می‌کنند. همین موجب می‌شود تا راهکار مناسب‌تر و اثرگذاری برای از میان برداشتن بسیاری از مشکلات موجود ارائه دهند. خوشبختانه در منطقه ما همواره شورایاران در محلات سیزده‌گانه همراه با ما بوده اند و در مسیر رفع مشکلات و توسعه محلات نقطه نظرات بسیاری را ارائه داده اند که تا حد بسیاری نیز اجرایی شده است. معتقدم این روزها برای بهبود وضعیت هر محله و حتی در بعد کلان منطقه و شهر نیاز به مشارکت شورایاران به عنوان نمایندگان مردم داریم و به همین سبب از توسعه پروژه های کوچک و بزرگ محلی تا ایجاد فضای سبز ، رفع معضلات ترافیکی و موضوعات اجتماعی و فرهنگی از مشارکت شورایاران بهره می بریم.

🔺احمد یعقوبیان فرد دبیر شورایاری محله سبلان نیز درباره اقدامات و پروژه هایی که در این محله انجام شده است گفت:بدون شک تلاش بسیار زیادی برای آبادانی و رفع مشکل در محله های ما انجام شده است که قدردان هستیم و به همین سبب برای رسیدن به ایده‌آل‌هایمان در این مسیر،شهرداری منطقه را بی وقفه حمایت و همراهی خواهیم کرد. بدون شک هر قدر همدلی و همکاری بین مدیریت شهری و شورایاران به عنوان معتمدین محلی بیشتر شود شاهد توسعه هر چه بیشتر و بهتر در محله هایمان خواهیم بود و این همان چیزی است که شهروندان از ما به عنوان نمایندگان خود انتظار دارند.

#این_جلسات هفته گذشته و پیش از محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد ملی کرونا برگزار شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.