به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابطعمومی و اعلام معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمهگذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فناوریهای نوین بسترهای افزایش رفاه بیمهگذاران را فراهم کردند.
محمد دنان افزود: افزایش تعامل و بهرهمندی از ظرفیتهای موجود در شرکتهای استارتاپی و نیز ارایه طرحهای متنوع، بیمهنامههای ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمهنامهها و نیز اجرای پویشهای تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه میشود.
معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکتهای استارتاپی و تلفنی صورت میگیرد، بیانکرد: با تبیین برنامههای مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدامهای لازم برای ارایه طرحهای نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.
وی مشارکت 75درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری 588نماینده، 23هزارو354بیمهنامه به ارزش 231میلیارد ریال صادر شده است.
معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر از صدور 7هزارو950بیمهنامه به ارزش 52میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشانکرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه میتوانند بیمهنامههای ثالث، حوادث انفرادی، آتشسوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان و نیز درمان مسافرتی را بخرند.
محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با اینشورتکها و شرکتهای استارتاپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریحکرد: با انعقاد قراداد با شرکتهای بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و ... تاکنون موفق به فروش 12هزارو785بیمهنامه به ارزش 143میلیارد ریال شدهایم.
وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتریمداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی برای بیمهنامههای تمدیدی را فراهم کردهایم، گفت: از ابتدای امسال تا کنون 2هزارو619بیمهنامه به ارزش 35میلیارد ریال صادر شده است.