2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
بازارچه فروش شب یلدا در پایانه تجریش برپا می شود

بازارچه فروش شب یلدا در پایانه تجریش برپا می شود

نبض تجارت- بازارچه فروش شب یلدا با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار در پایانه تجریش برپا می شود

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سودابه سوداگر مدیر بانوان شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هدف جبران بخشی از خسارات وارد آمده به معیشت زنان سرپرست خانوار به دلیل شیوع بیماری کرونا، در آستانه ی فرارسیدن آخرین یلدای قرن با رعایت پروتکل های بهداشتی، بازارچه فروش تولیدات محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی این بانوان در پایانه تجریش برپا می شود.

وی افزود: شهروندان می توانند به منظور حمایت از این قشر جامعه در راستای کاهش آسیب پذیری اجتماعی و ایجاد زمینه های تامین معیشت پایدار و توانمندسازی اقتصادی استقلال و خودکفایی زنان سرپرست خانوار و صاحب مشاغل خانگی ، از این بازارچه دیدن و با خرید ملزومات خود مدیران شهری را در راستای رسیدن به اهداف عالیه طرح یاری فرمایید.

سوداگر افزود: این بازارچه از روز پنجشنبه 28 تا یکشنبه 30 آذر ماه در پایانه تجریش از ساعت10الی 20 و در صورت اعمال محدودیت های تردد تا ساعت 18 برپا خواهد بود

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.