2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
فداکاری مدافعان سلامت برگ زرینی در دفتر تاریخ است
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

فداکاری مدافعان سلامت برگ زرینی در دفتر تاریخ است

نبض تجارت- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: زحمات پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از پیش بر همه جامعه آشکار شد و در نتیجه قدردانی از زحمات پرستاران نباید محدود به یک روز و یک هفته باشد و همه وظیفه داریم که از این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از خبرنگار آی هینا، محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت:

«سال روز ولادت  فرخنده و با سعادت  حضرت زینب کبری (س) که به عنوان روز پرستار نام گذاری شده را برهمه هموطنان به ویژه پرستاران بسیار گرانقدر تبریک عرض میکنم، اکنون فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات این قشر فداکار و زحمتکش است. البته زحمات پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از پیش بر همه مردم و مسئولان آشکار شده و در نتیجه نباید قدردانی از زحمات این قشر محدود به یک روز و یک هفته محدود شود و همه وظیفه داریم که از این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.
بیماری کووید 19 و مراقبت‌های علمی، مسئولانه و عاشقانه پرستاران از بیماران در بیمارستان‌ها در این دوران سخت نشان داد که نیروهای پرستاری در سخت‌ترین لحظات در کنار بیماران حضور دارند و از هیچ تلاشی برای بهبود بیماران غفلت نمی‌کنند.
در این زمانه بدون تردید پرستاران ارزشمند ، با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که به کشور تحمیل شده است، به مدد الهی ، تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل کردند که نقش شایسته آنها در این دوران در دفتر تاریخ ثبت خواهد شد.
به روح پرستاران شهید هشت سال دفاع مقدس و پرستاران شهید مدافع سلامت، درود فرستاده و جایگاه رفیع آنان را در پیشگاه خداوند مسالت داریم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.