2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
کاهش فاصله بین مراکز تولید و عرضه در رونق اقتصادی شهر تاثیرگذار است
شهردار منطقه یک در بازدید از نمایشگاه بین المللی :

کاهش فاصله بین مراکز تولید و عرضه در رونق اقتصادی شهر تاثیرگذار است

نبض تجارت- فاصله بین مراکز تولید و عرضه ی کالاها باید کاهش یابد تا هزینه ها به حداقل برسد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای شهروندان به وجود آید.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در حمایت از تولید داخلی و همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، وجود فضاهایی که بتوانند فاصله بین مراکز تولید و عرضه کالاها را کوتاه نمایند، سبب ساز رونق اقتصادی، پایین آمدن قیمت ها و ایجاد اشتغال برای شهروندان خواهد شد.

وی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را همکاران شهرداری در حرکت به سوی تغییر رویکرد از سرمایه گذاری در مسکن به توسعه گردشگری در منطقه یک دانست و آمادگی خود را در جهت گسترش فضاهای خدماتی و گردشگری در این منطقه اعلام کرد.

موسوی با توجه به شعار شهرداری منطقه یک در راستای توسعه فضاهای گردشگری و خدماتی از غرفه های مرتبط با این حوزه ها در نمایشگاه بازدید و با سرمایه گذاران علاقمند به گفتگو پرداخت.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.