2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خیالستان زندگی، زندگی را دوباره در محله‌های منطقه جاری می‌کند
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از طرح‌های عمرانی منطقه ۸ بازدید کرد

خیالستان زندگی، زندگی را دوباره در محله‌های منطقه جاری می‌کند

نبض تجارت- معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران در بازدید از پروژه‌های منطقه۸، که با همراهی شهردار منطقه انجام گرفت، گفت: «پروژه‌های ساخته شده یا در دست اقدام این منطقه، با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان انجام شده است.»

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مصطفی سلیمی در این بازدید گفت: «طرح خیالستان زندگی، طرحی نوین است که نه تنها سرانه فضای سبز را افزایش داده بلکه در انسجام محله‌های منطقه نیز تاثیر بسزایی داشته است . همچنین نگاه فرامنطقه‌ای این طرح، از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تاثیر قابل توجهی در پیشرفت هر چه بیشتر منطقه خواهد داشت.»

🔺معاون امور مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: «خوشبختانه در این منطقه کارهای بسیار خوبی به ویژه در حوزه نگهداشت شهر انجام شده که باعث شده منطقه۸ در حوزه خدمات شهری جزو مناطق نمونه شهر تهران باشد.
🔺البته در حوزه‌های مختلف مانند افزایش سرانه فضای سبز و پروژه های عمرانی اقدامات مناسبی انجام شده که باید تداوم داشته باشد.
سلیمی با اشاره به پروژه خیالستان زندگی نیز گفت: خیالستان زندگی پروژه نو و بی نظیر در شهر تهران است که امکان اتصال دو محله‌ای که به واسطه فعالیت عمرانی در گذشته محقق نشده بود، با اجرای این طرح امکان پذیر می‌شود. همچنین سایر پروژه‌ها نیز همچون مخزن، شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، پارکینگ زیرسطحی و بوستان ترنج زندگی و هایپرهای گل و پروژه‌های توسعه محله‌ای نیز پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است، می تواند کیفیت سطح زندگی اهالی منطقه را افزایش دهد.»

🔺معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران با تاکید بر اینکه همواره هدف ما بر این بوده است که فاصله بین شمال و جنوب، شرق و غرب تهران با یکدیگر کمتر شود، گفت: « طرح خیالستان زندگی، جزو یکی دیگر از طرح‌هایی است که امکان می‌دهد تا همه شهروندان شاهد استفاده از امکانات یکدست در کنار یکدیگر باشند. امیدواریم تا پایان سال مجموعه این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد تا شاهد عدالت اجتماعی، امکانات یکدست و یکنواخت‌تر برای شهروندان باشیم.»

🔺همچنین مهناز استقامتی شهردار منطقه۸، به همراه مصطفی سلیمی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، جمعی از معاونان و مدیران همچنین  شورایاران از بوستان ترنج زندگی، مخزن مسیل باختر، خیالستان زندگی، هایپر گل و کافی شاپ ایوار، تره بار و مجموعه مشارکتی پروین، پایانه تاکسی رانی سه راه تهرانپارس، پیاده رو و پل عابرپیاده دماوند، خیابان نبی‌ئیان، پارکینگ شهید مدنی، تره بار لشگر، مسیر دوچرخه سواری و هایپر معلم بازدید کردند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.