به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در این دیدار که از بخش معاونت بیمههای اشخاص انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات شبانهروزی این معاونت و کارکنان مدیریت بیمههای درمان خصوصاً در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: فعالیت در واحد درمان با حجم بسیار بالای پروندههای خسارتی و رسیدگی و ارزیابی به موقع خسارتها، کاری دشوار و توأم با ایثار و اجر معنوی بوده و این زحمات بر کسی پوشیده نیست.
وی تسریع در ارائه خدمات پس از فروش بیمه خصوصأ در بخش درمان را از عوامل مهم رضایتمندی بیمهگذاران دانست و افزود: خوشبختانه در دیدارهای مختلفی که با مجموعه بیمهگذاران داشتیم، از نحوه ارائه خدمات ابراز رضایت داشتند و این مسئله، نتیجه تلاش و همت همکاران واحد بیمههای درمان است.
دکتر جعفری افزود: با توجه به خوشحسابی بیمه سینا و پرداخت به موقع هزینهها، مراجع درمانی طرف قرارداد نیز تمایل به ادامه همکاری با ما را دارند و بیمهگذاران نیز در هنگام مراجعه به آنها به راحتی و بدون پرداخت هزینه، خدمات درمانی موردنیاز را دریافت میکنند.
وی دلیل توفیقات بیمه سینا در فروش بیمههای عمر و سرمایهگذاری و اقبال مردم برای خرید این بیمهها را ایفای بهموقع تعهدات عنوان کرد و ضمن تقدیر از مدیران بیمههای عمر، مرکز تخصصی بیمههای زندگی و کارکنان زحمتکش این بخش تصریح کرد: در شرایط فعلی باید تمرکز بیشتری برای توسعه کمی و کیفی این محصول بیمهای انجام شود تا بیمههای عمر و سرمایهگذاری بیمه سینا در صنعت بیمه پیشگام و پیشتاز باشد.