2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
برگزاری نمایشگاه کتاب در روستای کوشه قشم

برگزاری نمایشگاه کتاب در روستای کوشه قشم

نبض تجارت-در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط مختلف جزیره و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، نمایشگاه کتاب در روستای کوشه برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ در این نمایشگاه بیش ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه های مختلف مذهبی، علمی، هنری و کودک و نوجوان، جهت استفاده علاقه مندان عرضه گردید. در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، دو همایش با موضوع انتخاب کیفیت کتاب باکیفیت و اهمیت خواندن برای کودکان و فرصت ها و آسیب های فضای مجازی برگزار شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با همکاری دهیاری روستای کوشه در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط مختلف جزیره و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزاری این نمایشگاه را طراحی و اجرا نمودند. گفتنی است، با توجه به شرایط ویژه این روزها، این نمایشگاه در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.