2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
گردهمایی حامیان و گردشگران طبیعت در منطقه ۲۲ قطب گردشگری پایتخت
در روز درختکاری صورت گرفت؛

گردهمایی حامیان و گردشگران طبیعت در منطقه ۲۲ قطب گردشگری پایتخت

نبض تجارت- در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری، مراسم کاشت نهال در نقاط مختلف منطقه۲۲ و حریم آن با حضور مسئولان و شهروندان برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی  منطقه۲۲، در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری، با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و مسعود منصور رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حریم منطقه (ابتدای جاده وردیج و واریش) برگزار شد.                                                                          

در این مراسم که با هدف نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و در جهت تحقق بیان مقام معظم رهبری مبنی بر "هر ایرانی یک درخت" صورت گرفت بیش از هزار اصله نهال کاشته شد.
از سوی دیگر در راستای حفظ و گسترش فضای سبز منطقه۲۲، بیش از ۳هزار اصله درخت سازگار با اقلیم منطقه توسط شهرندان و بویژه دانش آموزان در بوستان جنگلی چیتگر کاشته شد.در این مراسم مدیران ارشد شهری و محیط زیستی، و همچنین شهروندان و گردشگران حامی محیط زیست نیز حضور داشتند.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.