2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برنامه های فرهنگی ویژه دختران روزه اولی در شمال تهران برگزار می شود
در پویش ماه مهربانی؛

برنامه های فرهنگی ویژه دختران روزه اولی در شمال تهران برگزار می شود

نبض تجارت- برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با عنوان پویش ماه مهربانی، ویژه بانوان و دختران شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان در شمال تهران برگزار می شود.

 

 به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: اداره امور بانوان این منطقه برنامه ی پویش ماه مهربانی را ویژه دختران روزه اولی با هدف افزایش همدلی و محبت و مشارکت در بین دختران روزه اولی و خانواده های شان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد نشاط و شادی معنوی در خانواده و تکریم و تشویق دختران روزه اولی با انجام فرایض با شکوه دینی که از مهمترین رکن سلامت روانی در جامعه است، برگزار می کند.

او افزود: دختران روزه اولی (در رده ی سنی ۱۳-۹ سال) در سطح محلات 27 گانه شمال تهران می توانند با ارسال فیلم سه دقیقه ای یا ارسال پنج عکس با موضوعات سفره افطاری من و مادرم، نیایشگاه کوچک من و مشارکت در کارهای خانه در این پویش شرکت کنند.
سجادی برپایی جشنواره مجازی قرآنی نور امید ویژه بانوان شهر را از دیگر اقدامات این اداره دانست و گفت: جشنواره مجازی قرآنی نور امید ویژه بانوان با هدف آموزش و گسترش فعالیت های قرآنی در بستر مجازی، مشارکت پررنگ زنان جهت ارتقاء فرهنگ دینی، تبیین صحیح تلاوت و تفسیر قرآن و کشف استعدادهای قرآنی بانوان در محلات شمال تهران در بخش های قرائت، حفظ و ترتیل ویژه بانوان و دختران شهر برگزار می شود.
مشاور شهردار منطقه یک تصریح کرد: بانوان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی شرکت در پویش ماه مهربانی و جشنواره قرآنی به  آدرس اینستاگرام Banovan.mantagheh1 یا شماره واتساپ ۰۹۱۲۷۳۰۰۶۷۰ مراجعه نمایند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.