دبیر هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه خبر داد:
هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد كرد
نبض تجارت- هشتمین جشنواره روابط عمومي هاي صنعت بيمه باهدف برقراري پويايي و تبيين مقايسه بين روابط عموميهاي صنعت بيمه كشور برگزار مي شود.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی از برپایی اين جشنواره با اهداف «تقدير و تجليل از فعالان عرصه روابط عمومي هاي صنعت بيمه و معرفي آثار برتر»، «ايجادرقابت، تحول، پويايي و نوآوري در روابط عمومي هاي صنعت بيمه»، «به اشتراك گذاردن تجربيات پديدآورندگان آثار برتر با ساير مجموعه هاي همكار» و «برقراري وحدت رويه در فرهنگ سازي بيمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهيه شده در محورهاي مختلف توسط هیات داوران مورد ارزيابي قرار گرفته و از پديد آورندگان آثار برتر در 27 اردیبهشت ماه سال جاري همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدير خواهدشد.
دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.
شایان ذکر است تاکنون هفت دوره جشنواره روابط عمومی هایبرتر صنعت بیمه با حضور حداکثری مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شده است