2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
اهدای جوایز برندگان نرم افزار فام موسسه ملل

اهدای جوایز برندگان نرم افزار فام موسسه ملل

نبض تجارت- این جشنواره که به نام جشنواره "قدردانم" از تاریخ ۲۵ بهمن ماه 1399 و همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) آغاز و تا مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) ادامه داشت؛ به کسانی که نسبت به نصب نرم افزار اقدام و حداقل یک تراکنش داشتند شانس شرکت در این قرعه کشی داده شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این جشنواره که به نام جشنواره "قدردانم" از تاریخ ۲۵ بهمن ماه 1399 و همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) آغاز و تا مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) ادامه داشت؛ به کسانی که نسبت به نصب نرم افزار اقدام و حداقل یک تراکنش داشتند شانس شرکت در این قرعه کشی داده شد.

 

این گزارش می‌افزاید: قرعه کشی جشنواره فام در تاریخ ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور مدیرعامل شرکت فام و تعدادی از مدیران موسسه اعتباری ملل و خبرنگاران انجام و از طریق صفحه اینستاگرام به صورت زنده پخش گردید و برندگان جوایز آن که شامل یک جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی و سه گوشی هوشمند و سه دستگاه ساعت هوشمند و ۳۷ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی بودند، مشخص شدند.

 

گفتنی است جوایز مذکور با مشخص شدن برندگان به ایشان اهدا گردید.

با نصب نرم افزار فام کلیه فعالیت‌های بانکی و اداری خود را در منزل و یا محل کار خود انجام دهید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.