2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ستاد خادم منتظر در شهرداری منطقه۸ تشکیل شد

ستاد خادم منتظر در شهرداری منطقه۸ تشکیل شد

نبض تجارت- همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جلسه ستاد خادم منتظر با حضور سعید صادقی، مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر،مسعود رنجبریان شهردارمنطقه، معاونان شهردارواعضای ستاد در شهرداری منطقه ثامن تشکیل شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، در این جلسه سعید صادقی با بیان این که ستاد خادم منتظر با رویکرد مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهری و اقدامات خیرخواهانه، تشکیل شده، گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان از اهداف این طرح است ،همچنین در این طرح، قرار است تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه مردمی در مراسم مرتبط و کمک به نیازمندان برنامه ریزی کنند.
 
🔻مسعود رنجبریان نیز در این جلسه از راه اندازی مرکز فعالیت های جهادی وحمایتی ثامن الحجج(ع) درمنطقه ۸ خبرداد و گفت: بدون شک استفاده ازتمام ظرفیت های  مردمی و خیرین  برای حمایت از نیازمندان باعث اشتیاق شهروندان به کمک رسانی هر چه بیشتر به شهروندان نیازمند جامعه و ترویج نوع دوستی و همدلی وایثار می شود.
 
🔻شهردار منطقه همچنین ضمن تشریح برخی اقدامات منطقه که در راستای فعالیت های نیکو کارانه انجام شده است نیز اشاره کرد و افزود: راه اندازی کارگاه ساخت ماسک با همکاری زنان سرپرست خانوار و حمایت ازاقشار نیازمند جامعه درشرایط شیوع کرونا نمونه ای از این اقدامات است .این طرح نیز با هدف اشتغال‌زایی ورفع نیازوفرصت‌های اشتغال همچنین به منظور حمایت از بهره‌مندان و شاغلین مراکز کوثر، رشد و قشرنیازمند وبانوان سرپرست خانوار منطقه، راه‌اندازی شد تا شاید بتواند بخشی از مشکلات این قشر رارفع و رجوع کند.  
 
🔻در پایان این جلسه ، احکام اعضای ستاد خادم منتظراعطا شد که طی آن شهردار منطقه۸ به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر منطقه منصوب و دیگر اعضای این ستاد خادم منتظر منطقه نیز احکام خود را دریافت کردند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.