2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
۲۰.۶۶ درصد سودصندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارآفرین

۲۰.۶۶ درصد سودصندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارآفرین

نبض تجارت- در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ به ازای هر واحد، مبلغ ۱۷.۰۰۰ ریال سود (معادل ۲۰،۶۶ سالیانه) به‌حساب مشتریان صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین واریز شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در حال حاضر این صندوق با ۳۰,۵۰۹,۲۶۸ واحد سرمایه‌گذاری نزد سرمایه‌گذاران به ارزش دارایی ۳۰,۸۱۴,۰۶۴,۲۸۷,۸۳۲ ریال رسیده است. با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد از ترکیب سرمایه‌گذاری صندوق اوراق مشارکت و سپرده بانکی است، سرمایه‌گذاری در این صندوق تقریباً بدون ریسک بوده و بنا بر سیاست‌های تقسیم سود شرکت، در حال حاضر حداقل سود مورد پیش‌بینی ۲۰ درصد بدون نرخ شکست است.از دیگر مزایای این صندوق صدور و ابطال به‌صورت اینترنتی و همچنین داشتن ضامن نقد شوندگی بانک کارآفرین است.

بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین در سال ۱۳۸۶ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) سرمایه‌گذاری فعالیت خود را آغاز کردو یکی از صندوق‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. هم‌وطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه‌گذاری در این صندوق به آدرس Karafarinfunds.com مراجعه کنند.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.