2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
·اعلام آمادگی متروی تهران برای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا

·اعلام آمادگی متروی تهران برای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا

نبض تجارت- مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اعلام آمادگی شرکت بهره‌برداری متروی تهران به درخواست کمیته ملی مبارزه با کرونا مبنی بر مشارکت حداکثری ارگان‌ها و نهادهای کشور در طرح سراسری واکسیناسیون کرونا خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، فرماندهی ستاد عملیات مبارزه با کرونا طی نامه‌ای به وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی خواستار استفاده از ظرفیت سایر بخش‌ها نظیر آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و شهرداری تهران برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا شده است. به همین منظور و با توجه به دستور شهردار تهران، شركت بهره برداري متروی تهران با ارسال نامه‌ای به ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگي خود را براي در اختیار قراردادن ظرفیت هاي موجود ایستگاه‌‌هاي مترو جهت اجراي طرح سراسری واکسیناسیون کرونا اعلام كرد.

در حال حاضر ایستگاه‌‌های شوش، علی آباد، جوانمرد، شهرری، شاهد، حرم مطهر امام خمینی (ره)،کهریزک، میدان حضرت ولی عصر (عج)، شهید حقانی، ورزشگاه آزادی، چیتگر، ایران خودرو، وردآورد، گرم دره، اتمسفر، کرج، محمدشهر و گلشهر آماده اجرای این طرح هستند و در صورت لزوم شرکت بهره برداری متروی تهران نسبت به افزایش تعداد ایستگا‌ه‌ها نيز آمادگی دارد
گفتني است این شرکت در طول دوره مبارزه با بیماری کرونا و به منظور کاهش زنجیره بیماری و آگاهی بخشی به مسافران مترو علاوه بر ضد عفونی روزانه قطارها اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، از جمله استقرار غرفه‌های فروش ماسک، طرح تست سریع و رایگان کرونا در ایستگاه‌‌های منتخب را اجراي كرد که با استقبال شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی روبرو شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.