به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ طی نشستی که با حضور معاون برنامه ریزی و تحول كسب و كار، مدیر تحول دیجیتال و مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت از شرکت بیمه دی و مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون مدیا صورت پذیرفت، علاوه بر تبادل تفاهم نامه همکاری در خصوص پتانسیل های شرکت رایمون مدیا از جمله امکان تولید گیمیفیکیشن، خدمات نو آورانه و تولید محتواهای خلاقانه و... توضیحاتی ارائه شد.
یکی از اهداف شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۰ تحقق بیمه داری نوین و ارائه خدمات نوآورانه به ذینفعان بوده که امید است با استفاده از ظرفیت های طرفین بتوان در این خصوص اقدامات موثری صورت پذیرد.