پیام مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
نبض تجارت- در عصر حاضر که تنوع سازمان های گوناگون و در کنار آن گسترش ابزارهای اطلاع رسانی را شاهد هستیم، سازمان هایی موفق خواهند بود که ابتدا شناسایی ذینفعان، طبقه بندی آنها و سپس تدوین استراتژی ارتباط دو سویه، ویژه هریک از این گروه ها را در بُعد درون سازمانی و برون سازمانی مورد توجه قرار دهند و همچنین کلید واژه های شفافیت، پاسخگویی، سرمایه اجتماعی، مشارکت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، اعتماد عمومی، همدلی و هم افزایی را در استراتژی های سازمان به صورت اجرایی قرار دهند که قطعاً این مهم با بهره گیری از یک روابط عمومی هوشمند امکان پذیر است.
به گزارش نبض تجارت ؛ استراتژی ارتباطی ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور ، توجه به مسئولیت اجتماعی و استفاده از تکنیک های روابط عمومی در راستای توسعه ارتباطات سازنده و همدلی است که در نیم قرن گذشته ، دستاوردهای قابل توجهی حاصل کرده است.
۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران عرصه روابط عمومی که درنهایت تلاش می کنند، اهداف سازمان را به سمت زندگی بهتر برای انسان ها و جهانی زیباتر هدایت کنند ، تبریک می گویم و برای آنها سلامتی و بهروزی آرزو می کنم.
منصور یزدی زاده
مدیرعامل ذوب آهن ذوب آهن اصفهان