2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
توسعه بیشتر بازارهای صادراتی پگاه در اوراسیا
درخشش برند ملی پگاه در نمایشگاه ارمنستان ۲۰۲۱

توسعه بیشتر بازارهای صادراتی پگاه در اوراسیا

نبض تجارت- شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اولین نمایشگاه تخصصی - صادراتی در ارمنستان، حضور یافت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، نمایشگاه تخصصی-صادراتی ارمنستان با هدف توسعه بازارهای صادراتی پگاه و با همکاری شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، از ۲۰ تا ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰، در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو، برگزار شد.

🔹این نمایشگاه با رویکردی تخصصی-صادراتی متشکل از ۴ پاویون عمده و مهم شامل: پاویون صنعت ساختمان، پاویون خدمات فنی و مهندسی، آب و برق و انرژی، کشاورزی و مواد غذایی و سایر گروه های مهم کالایی نظیر صنایع بهداشتی و دارویی و آرایشی برگزار شد و برند پگاه شرکت لبنیاتی است که در این نمایشگاه حضور داشت.

🔸پس از افتتاح رسمی نمایشگاه تخصصی - صادراتی ارمنستان با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان تجارت ارمنستان و جمعی از مقامات تجاری و سیاسی ارمنستان، مذاکرات تجاری پر تعدادی برای ورود در سطح بازار محصولات پگاه در ارمنستان، انجام شد.

🔹در این نمايشگاه ضمن نشست تخصصی با بیش از ۳۰ هیئت تجاری، زمینه حضور محصولات پگاه در فروشگاه‌های بزرگ ایرانی و ارمنی نیز رایزنی شد.

🔸استقبال مناسب از غرفه پگاه به ویژه گروه محصولات خامه، پودری و پنیر نکته قابل توجه در روز نخست این نمایشگاه بود.

🔹گفتنی است، تهیه کتاب کاتالوگ نمایشگاه که حاوی اطلاعات شرکت کنندگان است نیز بخشی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.