2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زمین بازی  بوستان های منطقه 2 ایمن سازی شد

زمین بازی بوستان های منطقه 2 ایمن سازی شد

نبض تجارت- با هدف ارتقای ایمنی بوستان ها و فضاهای مورد استفاده کودکان؛ کفپوش و زمین بازی بوستان های این منطقه تعویض و ایمن سازی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، جعفر میرزائی، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تأکید بر ضرورت ایمن سازی فضاهای بازی کودکان در بوستان های سطح منطقه، اظهار داشت: ضرورت برخورداری از ویژگی های استاندارد در محوطه بازی کودکان بوستان های سطح منطقه موجب شده است این منطقه همزمان با اقدامات اجرایی و عمرانی خود در بهسازی زمین بازی کودکان، تمهیدات و ضوابط ایمن سازی فضای بازی کودکان و جلوگیری از آسیب دیدگی را در دستور کار قرار دهد.
وی افزود: در این راستا 990 مترمربع کفپوش زمین بازی کودکان در بوستان های ستارخان، نسترن، سروناز و دینداری نصب شد.
میرزائی  تصریح کرد: این نوع از کفپوشها علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی چون قابلیت جذب آب، قابلیت انعطاف پذیری بالا، مقاوم در مقابل سایش و تغییرات آب و هوایی و تغییر فرم در اثر اعمال فشار، عایق در مقابل الکتریسیته، از خاصیت ضربه پذیری بالایی برخوردار هستند، به گونه ای که می توانند ضربه وارد شده به کودک را دفع کرده و جلوی آسیب دیدگی کودک را بگیرند.
سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: بوستان های شهری، با ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی نقش مؤثری در گذران اوقات فراغت روزانه، گردشگری درون شهری و شکل گیری ارتباطات اجتماعی دارند که باید با در نظر گرفتن ضوابط و تمهیدات ایمنی، کارکردهای این فضاها را در سطح شهر تقویت و در استفاده بهینه از آنها گام برداشت.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.