2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
انتخاب مدیر عامل شرکت ساماندهی در دومین جشنواره مدیران برتر ارتباطی شهر تهران

انتخاب مدیر عامل شرکت ساماندهی در دومین جشنواره مدیران برتر ارتباطی شهر تهران

نبض تجارت- سید علی مفاخریان، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در دومین جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی به عنوان برگزیده معرفی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ،  این جشنواره  با توجه به اهمیت و تاثیر عملکرد روابط عمومی ها بر افکار عمومی و نقش مدیران ارشد شهرداری در پیشبرد سیاست های ارتباطی و تحقق اهداف مدیریت شهری، دبیرخانه دومین جشنواره مدیران برتر شهر در دی ماه ۱۳۹۹ با اعلام فراخوان در میان مدیران ارشد شهرداری تهران آغاز به کار کرد.


✅دبیرخانه جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی با توجه به هشت شاخص تحت عنوان: اهتمام به محورهای گفتمانی مدیریت شهری، حضور موثر در رسانه های جمعی، خلاقیت در اقدامات، درج یادداشت و برقراری گفت و گو در رسانه ها، فعالیت در رسانه های اجتماعی، سنجش رضایتمندی شهروندان، پاسخگویی و تعامل با رسانه ها و سوابق تدریس، انتشار مقاله و یا اخذ دیپلم افتخار، عملکرد مدیران ارشد شهرداری در موارد ذکر شده را در طی سال 1399مورد بررسی قرار داد.

✅در این جشنواره سنجش عملکرد حوزه ارتباطی در سطح معاونین شهردار، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان ها، مدیران عامل شرکت ها مدیران کل ادارات و ستادها توسط هیأت داورانی متشکل از اساتید مطرح حوزه ارتباطات انجام شد که از هر گروه یک نفر حائز دریافت تندیس زرین و تعدادی نیز شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.