2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مراکز شماره گذاری طی روزهای آتی بازگشایی می شود

مراکز شماره گذاری طی روزهای آتی بازگشایی می شود

نبض تجارت- رئیس پلیس راهور ناجا از احتمال بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک طی روزهای آتی خبر داد

به گزارش نبض تجارت و به نقل از خبرنگار سایت راهور ، سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا که پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا به صورت تلفنی از طریق سامانه ۱۹۷ با مردم ارتباط مستقیم داشت ، در حاشیه این جلسه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به وضعیت کرونایی  حاکم بر کشور و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی من و همکارانم به صورت همزمان در سراسر کشور، از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ پاسخگوی مشکلات و پیشنهادات مردم بودیم.
وی افزود : بیشتر تماس های امروز از سوی مردم در حوزه کرونا ومحدودیت های تردد ، تعطیلی مراکز شماره گذاری بر اثر کرونا ، حوزه پلیس راه ها و پیشنهادات بود.
رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص تعطیلی های اخیر بیان داشت : براساس آنچه به ما ابلاغ شده بود از سوی وزارت کشور  ، حدود ۱۱هزار نیرو در ۲۶۰۰ نقطه کشور مستقر کردیم تا تردد ها را کنترل کنند.
وی ادامه داد : همکاران ما در سراسر کشور طی ۶ روز تعطیلی به صورت شبانه روزی در حال کنترل ترددها بودند و نزدیک به ۶۰۰ هزار خودرویی که محدودیت ها را رعایت نکرده بودند توسط دوربین ها و پلیس اعمال قانون شدند وتردد ها در سطح کشور ۱۴ درصد و در استان های تهران و البرز ۲۵درصد کاهش داشته است.
سردار هادیانفر اضافه کرد : محدودیت ها و ضرورت هایی برای مردم بود که حتماً باید جابجا می شدند و به همین دلیل ما مسئولیت مدیریت محدودیت ها را به فرماندهان محورها داده بودیم تا درصورت ضرورت و صلاح دید اجازه تردد بدهند.
رئیس پلیس راهور ناجا از بازگشایی مراکز شماره گذاری خبرداد گفت : با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در ۲۳۲ شهر کشور ، ما مراکز شماره گذاری را که در ذیل گروه شغلی ۲ قرار داشتند را تعطیل کردیم ولی اخیراً نامه ای به وزارت کشور نوشتیم و جلسه ای نیز در این راستا برگزار شده که باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی وارائه خدمات و نوبت دهی اینترنتی در مراکز شماره گذاری ، شاهد بازگشایی این مراکز باشیم که مورد موافقت وزارت کشور واقع شده و وزارت بهداشت نیز دستورالعمل های لازم را ابلاغ کرده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طی روزهای آتی مراکز شماره گذاری در سطح کشور بازگشایی خواهد شد.
سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: محدودیت ها ادامه دار است و کماکان کنترل ها از طریق دوربین ها و همکاران ما انجام می شود.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.