به گزارش نبض تجارت و به نقل از دکتر جباری در این نشست دوستانه ، از اقدامات و فعالیت ها ، تحرک ، پویایی و نشاط مشهود در این واحد قدردانی و روابط عمومی را یکی از سه رکن مهم هر سازمان عنوان و تاکید کرد : «خدمات»، «سرمایه انسانی» و «اطلاع رسانی» سه مولفه اصلی فعالیت بیمه رازی در راستای بهبود ارتباط مشتری با شرکت است و «روابط عمومی» تاثیرگذارترین ضلع این مثلث است.
وی با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه کشور افزود : برنامه ریزی درست ، تلاش هدفمند ، انگیزه ، خلاقیت و وفاداری و تعهد سازمانی است که سبب میشود یک سازمان به اهداف و راهبردهای خود دست یافته و موفق شود و یا یک حوزه ای از سازمان به جهت این عناصر اثربخشی خود را در زنجیره ارزش نشان دهد. وی تاکید کرد : این مولفه های مهم امروز در مدیریت روابط عمومی به وضوح مشهود است .
مدیرعامل بیمه رازی بیان دستاوردهای شرکت در رسانه ها ، افزایش تعامل سازمانی و فرهنگ سازی چرخش های استراتژیک را از مهمترین وظایف روابط عمومی بیمه رازی خواند و از نوآوریها و ابتکارات این مدیریت قدردانی کرد.
گفتنی است ؛دریافت جایزه روابط عمومی برتر صنعت بیمه از بیمه مرکزی ، تقدیر دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ، افزایش ۱۷۰۰ درصدی انعکاس اخبار رازی در رسانه ها ، انتشار ۵۰ شماره روزنامه ، روزنامه گویا و ماهنامه رازی ، راه اندازی شماره ۴ رقمی ۸۲۸۷ مرکز ارتباط شبانه روزی بیمه رازی، راه اندازی استودیو خبر و تلوزیون رازی ، افزایش ۱۰۰۰ درصدی بازدید مخاطبین از صفحات مجازی شرکت و ارتقای فضای مجازی شرکت به عنوان پرمخاطب ترین اینستاگرام و تلگرام در صنعت بیمه ، برگزاری ۱۰ نشست زنده سه شنبه های پاسخگویی به صورت آنلاین در بیان سیاستهای شرکت و پاسخ به سوالات شبکه فروش ، طراحی و اهدای تندیس پاسخگویی به مدیران پاسخگوی شرکت ، تولید بیش از ۱۵۰ کلیپ و محتوای ویدئویی و بیش از ۲۰۰ محتوای گرافیکی در مدت ۵ ماه ، برگزاری بیست برنامه زنده جشن شبهای رمضان با هدف معرفی مدیران شرکت و اهدای سکه طلا و چوب گلف به قید قرعه به نمایندگان در این برنامه، تولید ۵ عنوان کاتالوگ معرفی شرکت ، برگزاری چالش اینستاگرامی هر نماینده رازی یک صفحه اینستاگرام در جهت افزایش حضور بیمه رازی در فضای مجازی ، حمایت از تابلوهای بیلبورد تبلیغاتی نمایندگان در استانها با عنوان «نماینده های بیمه رازی بیشمارند» و طراحی طرح بیمه ای اصحاب رسانه و هنرمندان از جمله ۲۰ اقدام مهم و استراتژیک روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در ۶ ماهه اخیر می باشد.