به گزارش نبض تجارت؛ این جشنواره که با هدف تکریم و تجلیل از حضور مشتریان و همراهی آنها با شرکت بیمه باران به صورت ماهانه برگزار میشود، با طراحی پرسشی مرتبط با بیمههای زندگی سعی در ترویج فرهنگ آتیهاندوزی و بیمه دارد.
در دومین دوره مسابقه بارانی شو، از شرکتکنندگان پرسیده شد به نظرشان «دلیل استقبال کشورهای توسعهیافته از بیمههای زندگی چیست؟»؛ به دنبال طرح این پرسش، نزدیک به ۱۵۰ نفر با ارسال پاسخهای خود در این دوره شرکت کردند که در نهایت به قید قرعه به سه نفر از آنها، سه جایزه ۵میلیون ریالی اهدا شد.
جهت اطلاع علاقمندان به مشارکت در این مسابقه، به استحضار میرسد که پرسش سومین دوره، به مهمترین دلایل نخریدن بیمه زندگی اختصاص دارد.
مشارکتکنندگان میتوانند پاسخهای خود را از طریق صفحه اینستاگرام شرکت بیمه باران به آدرس Instagram.com/baraninsurance ارسال تا در پایان مرداد ماه در قرعهکشی این جشنواره شرکت کنند.