2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» درمنطقه2

بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» درمنطقه2

نبض تجارت- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی،هنری در محلات به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با شعار «ما مقتدریم» خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، کاظم داودی با  اشاره به اینکه مراسم های بزرگداشت این هفته با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی برگزار می شود،گفت: به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته لازم است ضمن فراهم کردن شرایط مناسب برای مشارکت همه اقشار مختلف مردم ازظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های سرای محلات، گروه های اجتماعی وسایرنهادهای فرهنگی استفاده شود  .

وی افزود: آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس وخانواده معظم‌شهداء، روایت گری دفاع مقدس و ترویج بصیرت ایثار و ایستادگی"؛ ازرویکردهای مورد توجه  برنامه های این ایام است..
داودی طرح " بیت الشهید"  و"مهمان حاج قاسم"  را از برنامه های شاخص این هفته برشمردوگفت : به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اطلس خانواده معظم شهداء  در قالب طرح بیت الشهدا  تهیه و تدوین می شود.
وی افزود:ارائه  خدمات متنوع فرهنگی ،پزشکی ،هنری و ... به شهروندان با عنوان"مهمان حاج قاسم" ؛با رویکرد فعالیتهای خلاقانه و نوآورانه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.