2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
گواهی‌نامه ایزو 31000 تاییدی بر مدیریت ریسک در بیمه کوثر

گواهی‌نامه ایزو 31000 تاییدی بر مدیریت ریسک در بیمه کوثر

نبض تجارت- شرکت بیمه کوثر توانست پس از ارزیابی نظام مدیریت ریسک سازمانی و گرفتن نمره قبولی، گواهی‌نامه ایزو 31000، نسخه 2018 را کسب کند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و اعلام رییس اداره نظارت بر ریسک بیمه‌گری بیمه کوثر، این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های جوان و پیشروی صنعت بیمه، برای افزایش بهره‌وری و کیفیت امور، همواره فعالیت‌های خود را همسو با آخرین شیوه‌نامه‌های حرفه‌ای و منطبق با استانداردهای روز دنیا تنظیم می‌کند.
محمد‌سجاد میرزاخانی مدیریت ریسک سازمانی را یکی مهم‌ترین موضوعات برای شرکت‌های بیمه‌گر دانست و گفت: سال‌هاست مدیریت ریسک سازمانی در بیمه کوثر منطبق با رهنمودهای استاندارد معتبر بین‌المللی ایزو 31000 طراحی، تدوین و پیاده‌سازی شده است. از همین رو، با تلاش همه همکاران شرکت به ویژه مدیریت ریسک، پس از ارزیابی شرکت QAL انگلستان و کسب نمره قبولی، توانستیم گواهی‌‌نامه ISO31000:2018 را به گنجینه افتخارات شرکت بیفزاییم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.