2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
حبیب کاشانی :شورای ششم بر ارتقای آرامش و امنیت روحی شهروندان اهتمام دارد

حبیب کاشانی :شورای ششم بر ارتقای آرامش و امنیت روحی شهروندان اهتمام دارد

نبض تجارت- عضو ششمین دوره از شورای شهر تهران در نشست شورای مدیران منطقه2 بر اهتمام جدی در خدمت رسانی بهینه و ارتقای آرامش و امنیت روحی شهروندان تاکید کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حبیب کاشانی در این نشست با بیان اینکه دراین فرصت پیش آمده باید خدمات ارزنده ای را برای شهروندان رقم بزنیم، گفت:  امروز مدیریت شهری با محدودیت منابع مالی مواجه است و برهمین اساس ما باید با اهتمام جدی بتوانیم  دراین شرایط خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه بدهیم و رضایت آنها را تامین کنیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت بازنگری قوانین شهرسازی  گفت:  بعضا برخی از ضوابط شهرسازی  موجب محدودیت هایی در مناطق شده و این مساله روند نارضایتی شهروندان را از شهرداری ایجاد کرده است.  

وی کمبود وسایل حمل و نقل عمومی را  از دیگر مشکلات شهروندان برشمرد و افزود:  متاسفانه دولت وظیفه خود را درقبال حمل و نقل عمومی انجام نداده ودرحال حاضر شهر ما نیاز به حداقل 9 هزار دستگاه اتوبوس دارد.درهمین راستا شورای ششم و مدیریت شهری  نسبت به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه دارد.
وی افزود: تامین امکانات وارتقای کیفی خدمات شهری مهمترین مطالبه شهروندان است و حال که این فرصت برای ما فراهم شده است نباید از آن غفلت کنیم.
کاشانی درادامه با اشاره به اینکه هرگونه تحول در شهر حاصل تلاش و همدلی مدیران و نیروی انسانی مدیریت شهری است گفت:  یکی از رویکردهای شورای ششم این بوده و هست  که آرامش و امنیت را به شهروندان و همچنین خانواده مدیریت شهری تزریق کند .
مهدی صالحی،شهردار منطقه درادامه این نشست با تشریح  برنامه های پیش بینی شده در پیشبرد اهداف و رویکردهای مدیریت شهری، گفت:  تعامل حداگثری با شهروندان  باحضور در مساجد و محلات و جلسات دیدار مردمی از جمله برنامه های پیش بینی شده است تا با شناسایی مطالبات آنها بتوانیم خدمات بهینه ای را به آنها ارائه کنیم.
وی حمل و نقل عمومی را یکی از مشکلات جدی منطقه دو برشمرد و گفت: مدیریت شهری به دنبال این است تا ظرفیت های حداقلی را درحوزه حمل و نقل عمومی فراهم کند و امید می رود شورای شهر در بودجه سال آتی به این مساله توجه جدی داشته باشد.
شهردار منطقه احداث مسیر تندرستی را یکی از پروژه های مهم منطقه برشمرد و گفت: در حال حاضر 48 کیلومتر مسیر ایمن پیاده و دوچرخه در حال احداث است  و با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شوددر آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.
لازم به ذکر است عضو شورای شهر تهران درادامه در جلسه ملاقات مردمی به مطالبات و در خواست های شهروندان رسیدگی کرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.