2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
شریفی: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان ها دارد

شریفی: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان ها دارد

نبض تجارت- نشست قرارگاه اجتماعی رفع معضلات رود دره فرحزاد با حضور شهرداران مناطق۲ و ۵، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و نمایندگان ستاد فرمان امام (ره) ، سازمان بهزیستی، سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و... برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در این نشست با اشاره به اینکه رفع معضلات رود دره فرحزاد از جمله مباحث مورد توجه مدیریت شهری است، گفت:  رود دره فرحزاد از جمله ظرفیت های ارزشمند شهری است که به لحاظ رها شدگی و بی توجهی به بستر آسیب تبدیل شده است و برهمین اساس رفع و ساماندهی این معضلات از اولویت های مدیریت شهری است.

🔻شهردار منطقه ۵ از برخورد با زباله گرد و معتادان متهاجر در این محله خبر داد و افزود: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان ها دارد تا بتوانیم بستر حضور مردم در فرحزاد را به عنوان یکی از ظرفیت های تفریحی فراهم کنیم.

🔻در این نشست مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ نیز به بیان دیدگاه های خود برای حل معضلات رود دره فرحزاد پرداخت و افزود: با توجه به مصوبات قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، رفع معضلات همراه با اصلاح کالبدی فضا در دستور کار قراردارد که این مساله نیازمند همکاری و  مشارکت سایر نهادهای دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی است.

🔻 در این نشست نمایندگان سایر نهادها نیز راهکارهای موثر در رفع معضلات رود دره فرحزاد را مطرح کردند.

🔻گفتنی است در حاشیه بازدید روز پنجشنبه از دره فرحزاد در حالیکه معاونین دادستان ، شهرداران مناطق ۲و۵ و فرماندهان پلیس موادمخدر تهران حضور داشتند، قاچاقچیان مواد مخدر، اقدام به حمله کردند که با برخوردی قاطع مواجه شدند.مدیریت شهری با شجاعت ،با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم اجتماعی برخورد خواهد کرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.