2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • برگزاری همایش

    برگزاری همایش "عفاف و حجاب؛ گفتمان حسینی؛ آرمان خمینی"

    نبض تجارت- به مناسبت ایام دهه امر به معروف و نهی از منکر، همایش «عفاف و حجاب؛ گفتمان حسینی؛ آرمان خمینی» با حضور فاطمه محمدبیگی نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، محمدرضا ملازمانی مدیرکل دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان به همراه ائمه جماعت مراکز درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی در استان تهران؛ در مجموعه فرهنگی و ورزشی نگین غرب تهران برگزار شد.
  • سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت شهید جمهور، در ریل «آینده‌سازی» قرار گرفت

    سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت شهید جمهور، در ریل «آینده‌سازی» قرار گرفت

    نبض تجارت- میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین رونمایی از 420 پروژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به اینکه دستاوردهای بی‌نظیر سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم با اراده و همت بلند شهید جمهور حضرت آیت‌الله شهید رئیسی محقق شد، گفت: اگر همت و اراده‌ای که در دولت مردمی سیزدهم ایجاد شد؛ در ادامه با قدرت و قوت استمرار یابد و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی سرلوحه کار سازمان تأمین‌اجتماعی باشد، قطعاً آینده روشنی در انتظار این سازمان خواهد بود. امروز سازمان بزرگ تأمین‌اجتماعی با بیش از 47 میلیون جمعیت تحت پوشش، به ا‌تکای ظرفیت‌های داخلی، از شرایط نامساعد و بحرانی «آینده‌خواری» و «آینده‌سوزی» خارج شده و وارد ریل «آینده‌سازی» شده است و در صورت استمرار این مسیر، مشکل و مسئله جدی و بحرانی وجود ندارد که قابل مدیریت نباشد.
  • ادعای استقراض ۹۰ همتی بانکی تأمین‌اجتماعی از اساس کذب است

    ادعای استقراض ۹۰ همتی بانکی تأمین‌اجتماعی از اساس کذب است

    نبض تجارت- پیرو انتشار ادعای کذب یکی از پایگاه‌های خبری پیرامون دریافت ۹۱ هزار میلیارد تومان وام بانکی توسط این سازمان، سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تکذیب این ادعای نادرست گفت: به اطلاع بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز می‌رساند همان‌گونه که پیشتر نیز مدیرعامل محترم سازمان اعلام کرده بود، از ابتدای سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه تسهیلاتی برای پرداخت مستمری بازنشستگان دریافت نشده است.
  • سازمان تأمین‌اجتماعی، نهادی خانواده‌محور است

    سازمان تأمین‌اجتماعی، نهادی خانواده‌محور است

    نبض تجارت- معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌‌اجتماعی، به مناسبت گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی با حضور در برنامه زنده «به خانه برمی‌گردیم» شبکه تلویزیونی تهران، سازمان تأمین‌اجتماعی را به لحاظ کارکرد و مأموریت اصلی این سازمان، نهادی خانواده‌محور توصیف کرد.
  • برگزاری دوره آموزشی-تخصصی شیوه‌های علمی مصاحبه استخدامی با حضور اساتید کشوری

    برگزاری دوره آموزشی-تخصصی شیوه‌های علمی مصاحبه استخدامی با حضور اساتید کشوری

    نبض تجارت- نشست آموزشی روش‌های علمی و تخصصی مصاحبه با داوطلبان آزمون استخدامی، با حضور علی محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، فرامرز بهاروند مدیرکل منابع انسانی این سازمان و دکتر شیوندی نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور؛ با هدف ارتقای دانش و مهارت اعضای کمیته‌های مصاحبه استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، در سالن اجتماعات ستاد مرکزی این سازمان و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد.
  • آغاز فرآیند بیست‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی

    آغاز فرآیند بیست‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی

    نبض تجارت- معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم این سازمان آغاز شده و تا 20 تیر در سامانه https://tamin.porsline.ir/s/QURAN ادامه خواهد داشت.
  • دعوت از همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای حضور در بیست‌ودومین دوره انتخاب بازنشسته نمونه سال

    دعوت از همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای حضور در بیست‌ودومین دوره انتخاب بازنشسته نمونه سال

    نبض تجارت- معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام برگزاری بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تأمین‌اجتماعی، از کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان برای حضور و مشارکت فعال در این جشنواره دعوت کرد.
  • گام بزرگ تأمین‌اجتماعی در مسیر هوشمندسازی/ طرح لیست هوشمند حق بیمه در تمام کشور اجرایی شد

    گام بزرگ تأمین‌اجتماعی در مسیر هوشمندسازی/ طرح لیست هوشمند حق بیمه در تمام کشور اجرایی شد

    نبض تجارت- رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام اجرایی شدن طرح لیست هوشمند حق بیمه در کل کشور، اجرایی شدن این طرح را اقدامی مهم و گامی بزرگ در مسیر راهبرد هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: مطابق اعلام قبلی قرار بود لیست هوشمند تا خردادماه در سراسر کشور اجرایی شود که به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران این تعمیم سراسری در این ماه انجام شد. از کلیه کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی خواهشمندیم به سبب افزایش حجم تراکنش‌های بانکی در روزهای پایانی ماه و به‌منظور ارسال روان‌تر لیست و پرداخت حق بیمه در این ایام و با توجه به فراهم بودن امکان ارسال لیست در تمام ساعات شبانه‌روز در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به‌نشانی es.tamin.ir ؛ از موکول کردن آماده‌سازی و ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به روزهای پایانی ماه جداً خودداری کنند.
  • شهید جمهور؛ الگو و نمونه مغتنم و محترم تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل بود

    شهید جمهور؛ الگو و نمونه مغتنم و محترم تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل بود

    نبض تجارت- میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نشست هماهنگی حوزه بیمه‌ای این سازمان که در آستانه سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را الگو و نمونه کاملی از تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل معرفی کرد و گفت: ابراز ارادت و علاقه حضرت آیت‌الله رئیسی به مردم و اعتقاد ایشان به خدمت صادقانه و خالصانه به جمهور مردم، وجه نمایشی و سیاسی نداشت و رئیس‌جمهور شهید به معنای واقعی کلمه، جمهور مردم را صاحبان انقلاب و ولی‌نعمتان کشور می‌دانست. در حوزه حکمرانی نظام بیمه‌ای، اگر تأکید و پیگیری‌های شخصی حضرت آیت‌الله رئیسی نبود، پوشش کامل بیمه‌های درمانی هرگز محقق نمی‌شد. با حمایت و راهبری و پیگیری شخصی حضرت آیت‌الله رئیسی، امروز در حوزه بیمه‌های اجتماعی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که با افتخار می‌توانیم بگوییم در منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی به نقطه سربه‌سری نقدی رسیده‌ایم.
  • پرداخت 22 هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و 20 هزار میلیارد ریال از مطالبات بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان

    پرداخت 22 هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و 20 هزار میلیارد ریال از مطالبات بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان

    نبض تجارت- سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت و به‌روزرسانی بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان و نیز بخش دیگری از پرداخت مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.
  • ارسال ماهانه پیامک اطلاعات بیمه‌ای به شاغلان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی از ابتدای خرداد

    ارسال ماهانه پیامک اطلاعات بیمه‌ای به شاغلان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی از ابتدای خرداد

    نبض تجارت- میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز اجرای طرح اطلاع‌رسانی ماهانه از طریق ارسال پیامک به بیمه‌شدگان شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی خبر داد. این طرح با هدف افزایش شفافیت، اطلاع بیمه‌شدگان از حقوق خود و همچنین حمایت از حقوق بیمه‌ای کارگران از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی اجرا شده تا سه موضوع مهم دستمزد مبنای کسر حق بیمه، تعداد روزهای کارکرد در ماه و همچنین عناوین شغلی به‌صورت ماهانه به اطلاع بیمه‌شدگان برسد. درصورتی‌که بیمه‌شده مغایرتی در اطلاعات دریافتی مشاهد کند، می‌تواند با مراجعه به شعب سازمان یا سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir اعتراض خود را ثبت کند.
  • جزییات افزایش مستمری و کمک‌های جنبی پرداختی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

    جزییات افزایش مستمری و کمک‌های جنبی پرداختی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

    نبض تجارت- سازمان تأمین‌اجتماعی جزییات افزایش مستمری و کمک‌های جنبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد.
  • تبیین جایگاه ویژه سازمان تأمین‌اجتماعی در ساختار نظام سلامت و پیشگیری و درمان

    تبیین جایگاه ویژه سازمان تأمین‌اجتماعی در ساختار نظام سلامت و پیشگیری و درمان

    نبض تجارت- معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۳ (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه)، سازمان تأمین‌اجتماعی را الگوی مطلوبی برای استقرار پوشش همگانی سلامت در سطح ملی و گستره بین‌المللی سلامت دانست.
  • پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد

    پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد

    نبض تجارت- معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.
  • تسویه 25 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی با واگذاری 17 درصد سهام شرکت کشتیرانی

    تسویه 25 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی با واگذاری 17 درصد سهام شرکت کشتیرانی

    نبض تجارت- قرارداد واگذاری 17 درصد از سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بخشی از تعهد دولت در بودجه سال جاری برای پرداخت حداقل 70 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی؛ بین سازمان خصوصی‌سازی و سازمان تأمین‌اجتماعی امضاء شد.
  • اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی پیرامون کسر از حقوق برخی از مستمری‌بگیران این سازمان + تکمیلی

    اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی پیرامون کسر از حقوق برخی از مستمری‌بگیران این سازمان + تکمیلی

    نبض تجارت- پیرو کسورات انجام شده در واریز روز نخست حقوق برخی از بازنشستگان این سازمان (حروف الف) که با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته، این سازمان ضمن حمایت از اقداماتی که در جهت منافع و صرف و صلاح بازنشستگان و ذی‌نفعان معزز تأمین اجتماعی است؛ بر ضرورت اطلاع‌‌رسانی قبلی، کامل و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان تأکید می‌کند.
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی مرکز 1420 از روز یکشنبه 29 بهمن

    آغاز ثبت‌نام آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی مرکز 1420 از روز یکشنبه 29 بهمن

    نبض تجارت- مدیرعامل شرکت کار و تأمین از آغاز ثبت‌نام متقاضیان آزمون‌ استخدامی اپراتور پاسخگویی سامانه 1420 برای جذب نیروی انسانی موردنیاز اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب جذب شرکتی خبر داد.
  • کسب 12 رتبه برتر توسط روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش‌های ستادی و استانی

    کسب 12 رتبه برتر توسط روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش‌های ستادی و استانی

    نبض تجارت- در آئین پایانی نخستین دوره جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - جشنواره امتداد – اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در سه بخش سایت و زیرپرتال؛ تولیدات چندرسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان روابط‌عمومی برگزیده حائز رتبه اول و در بخش انتشارات و تبلیغات به‌عنوان برگزیده رتبه دوم معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، مورد تجلیل قرار گرفت. همچنین در این جشنواره در سطح استانی، روابط‌عمومی‌های مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های هرمزگان، قزوین، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در چندین بخش، حائز رتبه‌های برتر شدند.
  • افزایش 12 درصدی تعداد مراکز طرف قرارداد درمان تأمین‌اجتماعی نسبت به سال 1400

    افزایش 12 درصدی تعداد مراکز طرف قرارداد درمان تأمین‌اجتماعی نسبت به سال 1400

    نبض تجارت- تعداد مؤسسات و مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور که خدمات درمانی به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه می‌کنند، در سال جاری با 12 درصد رشد نسبت به سال 1400 به 57 هزار و 114 مؤسسه و مرکز شامل 1106 بیمارستان و مرکز جراحی محدود، 21 هزار و 773 مطب پزشکان و دندانپزشکان مستقل، 14 هزار و 631 داروخانه، 15 هزار و 988 مرکز پاراکلینیکی و 3616 درمانگاه رسیده است که این افزایش عمدتاً ناشی از فراهم شدن امکان درخواست عقد قرارداد غیرحضوری به‌صورت مکانیزه و نیز الزام قانونی همکاری تمام ارائه‌کنندگان خدمات تشخیصی و درمانی با سازمان‌های بیمه‌گر پایه است. افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی موجب تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان به مراکز ارائه‌کننده خدمات سلامت و افزایش رضایتمندی بیماران و نیز ارائه‌کنندگان خدمات شده است.
  • پیشرفت بیش از 90 درصدی نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک

    پیشرفت بیش از 90 درصدی نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک

    نبض تجارت- پنجمین جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر، با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، سید مجید ابن‌الرضا مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیروهای مسلح، ﺣﻤﯿﺪﺭﺿﺎ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﻣﺴﻠﺢ، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و مختاری نماینده بیمه مرکزی و نیز تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان‌ها، در محل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برگزار شد.