2024/09/20
۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
آمادگی بهره گیری از هوش مصنوعی در توسعه برند پالایشگاه اصفهان
معاون هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان عنوان کرد:

آمادگی بهره گیری از هوش مصنوعی در توسعه برند پالایشگاه اصفهان

نبض تجارت- منصور خادمی، درمراسم الحاق بیستمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضورمعاونان و مدیران ارشد هلدینگ پتروپالایش اصفهان و نیزمدیران شرکت پالایش و پخش منطقه اصفهان برگزار شد گفت: امروز هوش مصنوعی، جایگاه غیرقابل انکاری در توسعه و رفاه بشریت پیدا کرده است و در کشور ما و به ویژه صنعت سوخت، ظرفیت و نیاز بالایی برای بهره گیری از آن وجود دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، منصور خادمی، درمراسم الحاق بیستمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضورمعاونان و مدیران ارشد هلدینگ پتروپالایش اصفهان و نیزمدیران شرکت پالایش و پخش منطقه اصفهان برگزار شد گفت: امروز هوش مصنوعی، جایگاه غیرقابل انکاری در توسعه و رفاه بشریت پیدا کرده است و در کشور ما و به ویژه صنعت سوخت، ظرفیت و نیاز بالایی برای بهره گیری از آن وجود دارد.

وی برای توسعه برند پالایشگاه اصفهان با بهره گیری از هوش مصنوعی اعلام آمادگی کرد و افزود: در حوزه ناوگان جاده ای شرکت راهبر ترابر انرژی که بار اصلی حمل فراورده های نفتی پالایشگاه اصفهان را به دوش می کشد نیز؛ نیاز بالایی برای بهره گیری از این امکان وجود دارد و معاونت هوش مصنوعی پالایشگاه این ظرفیت را برای کمک به خدمات شرکت راتا در ناوگان دارد.

گفتنی است ، آئین معرفی بیستمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان در جایگاه سوخت نگین گلدشت در ناحیه نجف آباد برگزار شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.