2024/09/20
۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
آمادگی پالایشگاه اصفهان برای تکمیل زنجیره ارزش از تولید تا توزیع
معاون تولید هلدینگ پتروپالایش اصفهان عنوان کرد:

آمادگی پالایشگاه اصفهان برای تکمیل زنجیره ارزش از تولید تا توزیع

نبض تجارت- اصفر صابری، درآئین معرفی بیستمین جایگاه سوخت ملحق شده به برند پالایشگاه اصفهان که با حضور معاونان و مدیران هلدینگ پترو پالایش اصفهان ومدیران شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزارشد؛ ضمن تقدیر از واحد برندینگ شرکت راهبر ترابر انرژی اظهار داشت: پالایشگاه اصفهان با همکاری این شرکت اقدامات شگرفی را طی کمتر از یک سال رقم زده و اینک آمادگی ورود به خدمات جدید را دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، اصفر صابری، درآئین معرفی بیستمین جایگاه سوخت ملحق شده به برند پالایشگاه اصفهان که با حضور معاونان و مدیران هلدینگ پترو پالایش اصفهان ومدیران شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزارشد؛ ضمن تقدیر از واحد برندینگ شرکت راهبر ترابر انرژی اظهار داشت: پالایشگاه اصفهان با همکاری این شرکت اقدامات شگرفی را طی کمتر از یک سال رقم زده و اینک آمادگی ورود به خدمات جدید را دارد.

وی گفت: شرکت راهبر ترابر انرژی شجاعانه برای اجرای طرح برندینگ جایگاه های سوخت اصفهان اعلام آمادگی نمود و در کمتر از یک سال موفق به الحاق ۲۰ جایگاه و ۳۳۰ نازل به این برند شد.

رئیس هیات مدیره راهبر ترابر انرژی افزود: گرچه چشم انداز کمی ما محقق شده است و این نقطه را شایسته نکوداشت و تقدیر می دانیم اما منبعد رسالت خود را پیچیده تر از قبل دانسته، علاوه بر توسعه کمی برند، به کیفی سازی جایگاه ها و ورود به امر ارائه خدمات جانبی در این حوزه از جمله تعمیر تجهیزات می اندیشیم.

صابری یکی از مشکلات جایگاه ها را ایرادات فنی تجهیزات دانست و افزود: با ورود پالایشگاه اصفهان و شرکت راتا به تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند پخش، همکاری پالایشگاه و شرکت پخش قوت بیشتری یافته و امر توزیع سوخت به مشتریان تسهیل خواهد یافت که این امر، نفع جایگاه دار و مشتری را توامان تامین خواهد کرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.