2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
راه‌اندازی مجدد آبگرمکن‌های خورشیدی در بوستان‌های منطقه ۲۲

راه‌اندازی مجدد آبگرمکن‌های خورشیدی در بوستان‌های منطقه ۲۲

نبض تجارت - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از آغاز عملیات تعمیر و راه‌اندازی مجدد آبگرمکن‌های خورشیدی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، علیرضا علی بخشی در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به اینکه شهرداری منطقه ۲۲ تهران به عنوان اولین منطقه در میان شهرداری های کشور موفق به کسب گواهینامه مدیریت زیست محیطی "ایزو ۱۴۰۰۱" شد؛ به همین منظور مدیریت شهری این منطقه توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی دارد.

وی ادامه داد: به منظور کاهش مصرف انرژی و کمک به محیط زیست، آبگرمکن های خورشیدی در سرویس های بهداشتی بوستان های مختلف منطقه راه اندازی شده است، اما این آبگرمکن ها نیازمند نگهداشت است که به دلیل عدم رسیدگی مورد بهره برداری قرار نگرفته اند.

علی بخشی افزود: در یک اقدام مشترک بین اداره فضای سبز و اداره محیط زیست منطقه ۲۲ ، در ابتدا آبگرمکن های غیر فعال پایش شده اند و با یک برنامه ریزی در حال مرمت و راه اندازی مجدد هستند. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ تصریح کرد: تعدادی از سرویس های بهداشتی بوستان جنگلی چیتگر نیز به سیستم آبگرمکن های خورشیدی مجهز هستند که در این طرح برخی از این آبگرمکن ها نیز مورد تعمیر و راه اندازی قرار گرفته اند که در مجموع ۳۳ مورد آبگرمکن در دستور کار تعمیر و راه اندازی قرار دارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.