2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
ایمن سازی مسیر عزاداران شب های قدر
در تپه نورالشهدای شهرک شهید باقری صورت گرفت؛

ایمن سازی مسیر عزاداران شب های قدر

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲۲ از اقدامات ویژه در ایام ماه مبارک رمضان در تپه نورالشهدای شهرک شهید باقری خبرداد؛ گفت: باتوجه به استقبال شهروندان از برنامه های فرهنگی_مذهبی تپه نورالشهدا در ایام ماه مبارک رمضان اقدامات قابل توجهی از سوی شهرداری منطقه در این محیط صورت گرفته است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: خدمات رسانی در تپه نورالشهدای شهرک شهیدباقری از ماه‌های گذشته در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته و باتوجه به نزدیک شدن به شب های قدر و استقبال شهروندان از برنامه های مذهبی این مجموعه اقدامات قابل توجهی در این محیط از سوی شهرداری ناحیه پنج منطقه و معاونت های اجرایی انجام شده است.

وی افزود: بازپیرایی فضای سبز و کاشت نهال در محوطه این مجموعه معنوی در ماه گذشته به اجرا در آمده است، همچنین نوسازی سیستم روشنایی، نصب علائم ترافیکی، فراهم کردن نیوجرسی و گاردریل معابر باهدف ایمن سازی مسیر ، نصب بیلبورد فرهنگی_ مذهبی و نورپردازی مقبره شهدا در چند ماه اخیر مورد اجرا قرار گرفته است.

حاجوی ادامه داد: منطقه ۲۲ به عنوان دروازه تهران جدید در ماه مبارک رمضان در شب‌های احیا در سطح منطقه اقدامات ویژه ای از قبیل توزیع افطاری ساده، نصب پیام های ماه مبارک رمضان در سطح پرتال های منطقه و مشارکت در توزیع نذورات با خیران و معتمدان محلی را انجام داده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.