2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فروش ۴۷۹ میلیاردی اموال تملیکی در اولین مزایده سال

فروش ۴۷۹ میلیاردی اموال تملیکی در اولین مزایده سال

نبض تجارت- معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: در اولین مزایده سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان اموال تملیکی که در اردیبهشت ماه برگزار شد، چهار هزار و 790 میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی با تشکر از فعالان اقتصادی و مردم که در اولین مزایده سراسری الکترونیکی سال جاری این سازمان شرکت کردند، گفت: در مزایده شماره ۲۶۷ سازمان اموال تملیکی که در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت برای سی استان کشور و با تعداد دسته بندی کالاهای ارائه شده که یک هزار و ۱۱۶ دسته بودند و به مبلغ پایه مزایده ۱۱ هزار و ۶۲۸ میلیارد ریال برگزار شد، ۶۳۲ دسته کالا به فروش رسید.

غلامی در ادامه اضافه کرد: مبلغ پایه دسته بندی های دارای برنده در این مزایده سراسری ۳هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال بوده است.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پایان خاطرنشان کرد: کالاهایی که در این مزایده به فروش رسید شامل خودروهای رسوبی مانده از مزایده های سال گذشته، ماشین آلات راهسازی و طلا بود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.