2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
تفاهم‌نامه‌های تازه با بیمارستان‌ها در راه است
نشست صمیمانه شهردار منطقه ۱۲ با کادر بهداشت و درمان سطح این منطقه:

تفاهم‌نامه‌های تازه با بیمارستان‌ها در راه است

نبض تجارت- هم‌زمان با روز پزشک، شهردار منطقه ۱۲ به همراه مدیرکل سلامت شهرداری تهران با رؤسای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پزشکان خیر سطح منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲،  ۴ شهریورماه، به مناسبت گرامی‌داشت روز پزشک نشست صمیمانه وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه‌ ۱۲ به همراه حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، تعدادی از مدیران شهری منطقه با رؤسای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پزشکان خیر سطح منطقه برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه‌ هر کدام از رؤسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی‌ به بیان مشکلات شهرسازی و عمرانی بیمارستان‌های محل خدمت خود، همچنین دغدغه نبود همراه‌سرا برای مساعدت به همراهان بیماران شهرهای دیگر در این منطقه پرداختند.

در ادامه شهردار منطقه ضمن تبریک روز پزشک به همه زحمت‌کشان عرصه بهداشت و درمان از آمادگی شهرداری برای انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌ها و رفع مشکلات آنها، همچنین رسیدگی به خواسته‌ آنها مبنی بر مساعدت به بیماران نیازمند خبر داد.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران نیز با قدردانی از مشارکت پزشکان خیر در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، خواهان مشارکت بیشتر بیمارستان‌ها در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی شد.

در پایان جلسه به منظور گرامی‌داشت روز پزشک از رؤسای بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و پزشکان خیر سطح منطقه با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.