2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
آئین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه ۲۰ برگزار شد

آئین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه ۲۰ برگزار شد

نبض تجارت- احکام ۲۴ شهردار مدرسه و ۱۴۴ معاون شهردار در آئین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه ۲۰ اعطاء شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه در بیست و سومین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس که با حضور سمائی معاون اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: اجرای طرح شهردار مدرسه علاوه بر مشارکت موجب افزایش حس مسئولیت‌پذیری و تعلق به محیط زندگی و شناخت دانش آموزان با مدیریت شهری می‌شود.

شنگی با اشاره به اینکه تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی از اهداف طرح شهردار مدرسه است، افزود: اجرای این طرح ارزشمند از سوی مدیریت شهری گام موثری در تربیت نسلی است که در آینده در جایگاه ها و مسئولیت های مختلف کشور حضور خواهند داشت.  

 وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا سطح مشارکت پذیری آینده سازان کشور را ارتقاء دهیم اظهار داشت: به منظور آشنائی بیشتر دانش آموزان با اقدامات و خدمات حوزه های اجرایی شهرداری به ویژه مراحل تفکیک زباله و فعالیت های حوزه های اجتماعی، عمرانی و ترافیکی، تورهای تفریحی آموزشی برگزار شود.

سمائی معاون اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ضمن تبریک انتخاب شهرداران مدارس گفت: شما به عنوان شهردار مدرسه توسط سایر دانش آموزان منتخب شدید و با تنفیذ احکام، انتخاب شما مورد تایید قرار گرفت و دوره مسئولیتتان برای انجام فعالیت ها در مدرسه آغاز می شود.

ایمانی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش ناحیه۲ شهرری، با تاکید بر مشارکت و حضور در مسئولیت های اجتماعی از سوی دانش آموزان گفت: جامعه برای حضور نوجوانان آماده و محیاست تا از توانایی و قابلیت های آنان برای پیشرفت جامعه استفاده شود و این انتخابات مقدمه ای برای آمادگی شما برای حضور در انتخابات پیش رو در کشور است.

علی محمد متولیان معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه آشنائی با حقوق و تکالیف شهروندی و مشارکت اجتماعی از جمله اهداف شاخص طرح شهردار مدرسه است که دانش آموزان را به شهروندانی قانونمند تبدیل می کند، اظهار داشت:امسال در مجموع ۸ هزار و ۷۳۷ نفر در انتخابات شهردار مدرسه در این منطقه شرکت کردند که از این تعداد ۱۶۸ نفر به عنوان منتخب شهردار مدرسه و معاون منتخب شدند.

در این مراسم که با حضور شهردار منطقه، معاون اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، رئیس آموزش پرورش ناحیه ۲ شهرری و مدیران شهری، شهرداران مدارس و جمعی از دانش آموزان در فرهنگسرای ولاء برگزار شد ضمن اعطای احکام شهرداران مدرسه و معاونان، با اهدای لوح و هدایا از ۲۴ مربی پرورشی مدارس نیز تقدیر شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.