2024/05/11
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
بهسازی رینگ‌های داخلی میدان آزادی
در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در منطقه ۹ انجام شد؛

بهسازی رینگ‌های داخلی میدان آزادی

نبض تجارت- شهردار منطقه ۹ از عملیات بهسازی و خط‌کشی‌های هاشوری میدان آزادی در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش نبض تجارت ؛ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به انجام اقدامات ترافیکی در حوزه حمل و نقل در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن گفت: معابر غرب پایتخت به عنوان میزبان اصلی این رویداد ملی مرمت و بهسازی شدند.

مرتضوی افزود: این اقدامات در راستای تامین ایمنی عبور و مرور توسط اکیپ اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و همکاری ویژه منطقه ۹ صورت پذیرفت.

شهردار منطقه ۹ در خصوص جزئیات این طرح گفت: با عنایت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور استقبال از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در میدان ملی آزادی بازپیرایی ترافیکی میدان آزادی در دستور کار منطقه قرار گرفت و طی مدت دو روز ۴۲۰۰ متر مربع خط کشی هاشور در محیط داخلی و بیرونی رینگ داخلی میدان آزادی انجام شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.