2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
برگزاری میز خدمت توانیابان در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
در منطقه ۲۰ انجام شد؛

برگزاری میز خدمت توانیابان در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

نبض تجارت- در گرامیداشت اعیاد شعبانیه میز خدمت ویژه توانیابان شهرری با حضور معاون وزیر و مدیرکل بهزیستی کشور، مدیر کل سلامت شهرداری تهران و روسای ادارات شهرستان ری در مصلی امام علی (ع) حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه با رویکرد حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و به منظور رصد و پیگیری مشکلات توانیابان شهرری، میز ارتباط مردمی « رو در رو» با حضور علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور، حمید صاحب مدیر  کل سلامت شهرداری تهران و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در مصلی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برپا شد.

گفتنی است به مناسب اعیاد شعبانیه و در راستای خدمت رسانی و تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین نهادها، سازمان‌ها و ادارات، با توانیابان و تسریع در روند پیگیری مطالبات و حل مشکلات آنها و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و لزوم پاسخگویی مسئولان، میز خدمت جهت بررسی مشکلات و مسائل شهروندان توان یاب برگزار شد، تا مسئولین بتوانند ضمن جلب رضایت حداکثری مردم شریف کشور، از نزدیک و رو در رو مشکلات  آنان را استماع و بررسی نمایند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.