2025/01/30
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۱ بهمن
کسب رتبه دوم اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در سومین دوره من شهردارم با رویکرد خلاقیت و فناوری

کسب رتبه دوم اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در سومین دوره من شهردارم با رویکرد خلاقیت و فناوری

نبض تجارت _ اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران موفق شد در سومین دوره جشنواره «من شهردارم»، با تکیه بر خلاقیت، نوآوری و بهره‌گیری از هوش مصنوعی در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی، رتبه دوم این دوره را کسب کند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ احمد محمدپور مدیر روابط عمومی منطقه در این خصوص بیان کرد: این موفقیت در سایه حمایت های مدیران ارشد منطقه ۲۰ و همکاری شهرداران نواحی و معاونت ها و استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی و فناوری‌های نوین در زمینه طراحی پوسترها، تراکت‌ها و تولید کلیپ‌های خلاقانه تبلیغاتی، محتوای متنی، خبر و اطلاع‌رسانی حاصل شده است که تأثیر بسزایی در ارتقای ارتباط با شهروندان و افزایش مشارکت عمومی در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته است.

محمدپور ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد، گفت: روابط عمومی این منطقه در سومین دوره من شهردارم با استفاده از فناوری‌ های روز، به ویژه هوش مصنوعی، ابزارآلات نوین در تولید آثار خلاقانه تبلیغاتی نظیر تهیه و چاپ 20 طرح مختلف پوستر و بنر با بهره گیری از هوش مصنوعی، طراحی و ساخت 11رئال موشن و 10 ریلز، تهیه و چاپ تراکت، طراحی QR کد بر روی تمامی محصولات چاپی، ارسال بیش از 2000 پیامک ، تهیه کلیپ بی رول از اقدامات طرح من شهردارم در سطح منطقه،اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و پرتال، تولید خبر، تصویربرداری و مستندسازی جزء مناطق برتر شهر تهران شد.

وی همچنین افزود: این موفقیت حاصل تلاش تیمی و برنامه‌ریزی دقیق در مسیر تحقق اهداف مدیریت شهری و تعامل سازنده با شهروندان است.

شایان ذکر است طرح «من شهردارم» با هدف ایجاد بستری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و مردمی‌سازی اداره شهر برگزار می‌شود و منطقه ۲۰ توانسته است با رویکردی خلاقانه، جایگاه ویژه‌ای در این حوزه کسب کند.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.