2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خدمات جدید  اورژانس کشور در روزهای کرونایی
دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور اعلام کرد:

خدمات جدید اورژانس کشور در روزهای کرونایی

نبض تجارت : هموطنان گرامی نگران نباشند اورژانس کشور با نیروهای خود که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند تا آخرین لحظه و در کمترین زمان امداد رسان تمام هموطنان میباشند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ بر همین اساس با دستور دکتر کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور مرکز پاسخگویی به بیماران کرونایی در محل سازمان اورژانس کشور راه اندازی شد تا در اسرع وقت پاسخگوی سئوالات و امداد رسانی تخصصی به هموطنان باشند.
هموطنان گرامی با تماس به شماره ۱۱۵ (بدون نیاز به پیش شماره) میتوانند با انتخاب مرکز پاسخگویی کرونا مشاوره و یا خدمت مورد نیاز خودرا از اورژانس درخواست کنند.
راه اندازی این مرکز پاسخگویی در راستای عمل به سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به ملت شهید پرور ایران در خصوص ویروس منحوس کرونا و وظیفه ذاتی سازمان اورژانس کشور در راستای  سرعت در خدمت رسانی و اعتلای سطح پیشگیری و بهبود بیماران درگیر ویروس کرونا میباشد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.