به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نتایج داده کاوی این سامانه از این حکایت دارد که انتشار محتوای مرتبط با این بانک در دو بخش «خبرهای تولیدی» و «بازنشر اخبار در شبکه های اجتماعی» توانسته با فاصله قابل توجهی از رقبا، در جایگاه نخست قرار بگیرد.
این نتایج نشان می دهد بانک ملی ایران با بیش از ۲۲۶ هزار پست در شبکه های اجتماعی و بیش از ۲۸ هزار محتوای آنلاین، بیشترین میزان تولید یا بازنشر محتوا را در سال گذشته از آن خود کرده است.
«لایف وب» سامانه ای است که از سال ۱۳۸۹ به دادهکاوی شبکههای اجتماعی میپردازد.