2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تمجید سایت AFC از عملکرد بی نقص تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی

تمجید سایت AFC از عملکرد بی نقص تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی

نبض تجارت- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی گزارشی درباره هفته سوم بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت.

به گزارش نبض تجارت ؛  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره کهن به ۵ نکته پرداخت و در بخشی از گزارش خود به عملکرد بی نقص تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی‌ها اشاره کرد.
در ابتدای این گزارش آمده است:
پس از هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا در صدر جدول ۲ گروه تغییری ایجاد نشد و تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و استرالیا به شروع بی نقص خود در مسابقات ادامه دادند؛ در حالی که کره جنوبی و عربستان جایگاه خود را در رتبه دوم به ترتیب در گروه‌های A و B محکم کردند.
سه تیم بی‌نقص پیشتاز کورس حضور در قطر
از پنج تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۸ نماینده آسیا بودند، سه تیم شروع بسیار خوب و موفقی داشته اند. آن‌ها به دنبال بازگشت به صحنه جهانی سال آینده هستند. عربستان، استرالیا و جمهوری اسلامی ایران همگی از سه بازی ابتدایی خود در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حداکثر امتیازها را جمع آوری کرده اند.
تیم ملی ایران با هدایت مربی جدید خود ، دراگان اسکوچیچ، هنوز گلی دریافت نکرده و ۳ کلین شیت متوالی داشته است. آخرین پیروزی ایرانی‌ها برابر امارات به لطف یک ضد حمله سریع که طی آن سردار آزمون مهدی طارمی را تغذیه کرد، به دست آمد و این گل طارمی که دومین گلش در این بازی‌ها به حساب می آمد برای شکست میزبان کافی بود.
در این گزارش درباره کره جنوبی حریف روز سه شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان نیز نوشته شده است:
کره جنوبی زیبا نه، اما کارآمد بازی می‌کند.
تیم پائولو بنتو روز پنجشنبه دومین پیروزی متوالی خود را در گروه B به دست آورده است، اما جنگجویان تائگوک تا آخرین لحظه منتظر ماندند تا کاپیتان سون هیونگ مین آن‌ها را از شرمندگی نجات دهد و برابر سوریه سه امتیاز را برای آن‌ها به دست آورد.
این پیروزی سخت پس از تساوی برابر عراق و پیروزی خفیف یک بر صفر برابر لبنان هر سه در خاک کره جنوبی انجام شد، شاید شاگردان بنتو تا به این جا زیبا بازی نکرده باشند، اما آن‌ها با ۷ امتیاز در رتبه دوم جای گرفته اند و در این مقطع از بازی‌های مقدماتی به خوبی در مسیر رسیدن به جام جهانی قطر هستند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.