2024/09/08
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
اجرای ۳۶ پروژه فضای سبز شهری در طرح

اجرای ۳۶ پروژه فضای سبز شهری در طرح "من شهردارم" منطقه ۲۰

نبض تجارت- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای ۳۶ پروژه توسعه محلی در قالب پروژه من شهردارم در راستای ایمن‌سازی بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد گفت: به دنبال نظرسنجی از شهروندان در طرح من شهردارم ۲  پروژه های توسعه محلی با عناوین بازپیرایی و  احداث فضای سبز، تهیه کفپوش، مبلمان، وسایل بازی کودکان، نصب وسایل بدنسازی و تجهیز روشنایی در بوستان ها و فضای سبز شهری در دستور کار قرار گرفته است.

کوه نژاد افزود: ۳۶ پروژه در قالب طرح من شهردارم ۲ در حوزه فضای سبز شهری تعریف شده که با هدف توسعه فضای سبز و افزایش ضریب ایمنی بوستان های شهری در جریان است و تاکنون بالغ بر ۱۰ مورد آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه تمامی پروژه ها به اتمام می رسد، گفت: تاکنون ۱۹ نیمکت در بوستان های یاس و گلمهر، هزار و ۳۷۰ مترمربع کفپوش زمین بازی در بوستان های کودک، هجرت و شورا، ۴ ست بازی کودک در بوستان های شهرداری، بانوان، دهخدا و یک ست بدنسازی در بوستان گلمهر نصب شده است.

معاون شهردار منطقه ۲۰ به اهمیت پروژه های من شهردارم اشاره کرد و گفت: بیشترین درخواست شهروندان درخصوص بهبود وضعیت روشنایی است و تعمیر و تجهیز روشنایی در بوستان ها از جمله بوستان چشمه علی، هجرت، یاس، کلانتری پور و معابر ابن بابویه جنوبی، اردستانی، بسیج، فدائیان اسلام و نقاط بی دفاع شهری با اهتمام ویژه ای به زودی انجام می شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.