2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
کسب رتبه اول اداره نوسازی منطقه ۲۰ در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲

کسب رتبه اول اداره نوسازی منطقه ۲۰ در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲

نبض تجارت- معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۰ گفت: اداره نوسازی منطقه ۲۰ در ارزیابی عملکرد سالانه ۱۴۰۲ در میان مناطق ۲۲گانه، موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی مزینانی افزود: در ارزیابی عملکرد دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، اداره نوسازی این منطقه در موضوعات نوسازی بافت فرسوده، ماموریت های قرارگاه جهادی مسکن و ستاد بازآفرینی منطقه موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق ۲۲ گانه شد.

گفتنی است شروع عملیات حفاری احداث کانال فاضلاب و پیگیری نصب و جابجایی پایه های تیر برق در محله تاریخی نفرآباد، پیگیری اتصال انشعابات برق و گاز در سوله بحران غنی آباد، جلب موافقت اداره اوقاف شهرستان ری و اجرای عقب نشینی اتاقک سرایداری مسجد الهادی و بازگشایی معبر و رفع مشکل ترافیکی محل، پیگیری نوسازی بافت فرسوده محله تاریخی نفرآباد و صدور ۱۵ پروانه ساختمانی، برگزاری جلسات متعدد در قالب کارگروه ثبتی برای تعیین تکلیف املاک قولنامه ای محله فعله گری و رفع مشکل صدور سند ثبتی مالکین با تعامل با بنیاد مستضعفان و اداره آب منطقه ای و انعقاد تفاهم نامه سازمان نوسازی با بنیاد مستضعفان از جمله موارد مورد بررسی و پیگیری در ستاد بازآفرینی و اقدامات اداره نوسازی این منطقه بوده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.