2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
شمارش معکوس برای اتمام اسکلت فلزی پروژه ورزشی امامزاده یحیی(ع)

شمارش معکوس برای اتمام اسکلت فلزی پروژه ورزشی امامزاده یحیی(ع)

نبض تجارت- شهردار منطقه۱۲ به همراه معاونان فنی وعمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، شهردار ناحیه ۲ و جمعی از مدیران با حضور در محل اجرای پروژه ورزشی امامزاده یحیی(ع) از اتمام اسکلت‌بندی فلزی آن تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به وسعت هزار و ۱۳۰ مترمربع و زیربنای۳ هزار و ۷۷۳ مترمربع در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه پروژه در ۲بلوک شامل یک بلوک ۲ طبقه و یک بلوک ۵ طبقه در حال ساخت است گفت: بلوک اول این مجموعه در طبقه اول، کاربری استخر و طبقه دوم ویژه ورزش های توپی است. همچنین در بلوک ۵ طبقه دوم هم با ۲ طبقه زیر زمین با کاربری سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، رختکن و موتورخانه و ۳ طبقه روی زمین با کاربری سالن بدن سازی و ورزش های رزمی، سالن کشتی، لابی ورودی و نگهبانی و پارکینگ استفاده خواهد شد.

 شهردار منطقه۱۲ تاکید کرد: بهره برداری از این مجموعه ورزشی با توجه به قرارگیری پروژه در محله ای پرتراکم از نظر جمعیتی، باعث افزایش سرانه فضاهای ورزشی سطح شهر تهران به ویژه در منطقه ۱۲ خواهد شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.