2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
اجرای برنامه های فرهنگی در موکب محبان الرضای شلمچه
تا اربعین ادامه دارد

اجرای برنامه های فرهنگی در موکب محبان الرضای شلمچه

نبض تجارت _ برنامه های فرهنگی به زائرین اربعین حسینی در موکب محبان الرضا (ع) در مرز شلمچه در دو قالب خدمات عمومی و فرهنگی آغاز و تا اربعین ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین حسینی برنامه هایی چون برپایی استیج فرهنگی با اجرای تعزیه خوانی، روایت گری، سنج و دمام زنی، زیارت به نیابت از شهدا، پخش مداحی و کلیپ های تصویری و استقرار تلویزیون شهری، توزیع اقلام فرهنگی و برپایی حسینیه کودک در قالب خدمات فرهنگی از 25 مرداد در ایستگاه فرهنگی احداث شده در موکب محبان الرضا (ع) آغاز و تا اربعین ادامه دارد.

او به خدمات عمومی قابل ارائه در این قرارگاه مرزی اشاره کرد و افزود: اسکان زائرین، فضاسازی و نورپردازی محوطه بیرون و داخل موکب ها و سیاه پوشی داخل سوله ها، استقرار خادمیاران آستان قدس رضوی و انجام بدرقه زائرین و برنامه ریزی به منظور اجتماع هیئت های عزاداری شهر آبادان نیز از خدمات عمومی تعیین شده برای ارائه به زائرین است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.