2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
ورودی‌های منطقه ۲۰ به ۷ المان نوری

ورودی‌های منطقه ۲۰ به ۷ المان نوری " السلام علیک یا عبدالعظیم‌الحسنی (ع) " مزین شد

نبض تجارت- با نصب دو المان نوری جدید " السلام علیک یا عبدالعظیم‌الحسنی (ع) " در ورودی‌های منطقه ۲۰، تاکنون ۷ المان نوری مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ورودی‌های قبله تهران نصب شده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: با توجه به وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری و نقش تاریخی، مذهبی و معنوی آن، تاکنون ۷ المان نوری "السلام علیک یا عبدالعظیم الحسنی(ع) " در ورودی های قبله تهران نصب شده است.

شنگی با بیان اینکه پیش از این المان های نوری " السلام علیک یا عبدالعظیم الحسنی (ع) " در موقعیت های میدان امام هادی (ع)، خیابان فدائیان اسلام، خیابان ورامین، میدان هادی ساعی و ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نصب شده بود افزود: با نصب دو المان نوری جدید " السلام علیک یا عبدالعظیم الحسنی (ع) "  به طول ۱۰ متر و ارتفاع ۱.۵ متر در ابتدای محدوده منطقه ۲۰ مسیرشمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) و شرق به غرب بزرگراه شهید رسولی، تعداد این المان ها به ۷ مورد رسیده است.

شهردار منطقه اظهار داشت: شهرری به عنوان قبله تهران و مزین بودن به بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، امامزاده طاهر(ع) و امامزاده حمزه(ع) از اهمیت ویژه ای در شکل گیری هویت دینی و اصالت مذهبی پایتخت برخوردار است و در راستای حفظ فضای معنوی شهر، ورودی های منطقه به المانهای نوری " السلام علیک یا عبدالعظیم الحسنی (ع) " مزین شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.