2024/09/08
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
آیین بهره ‌برداری از فاز دوم تصفیه‌خانه خلیج ‌فارس با ظرفیت 5 هزار متر مکعب منطقه 19
درصد و سی و سومین پویش امید و افتخار

آیین بهره ‌برداری از فاز دوم تصفیه‌خانه خلیج ‌فارس با ظرفیت 5 هزار متر مکعب منطقه 19

نبض تجارت _ صبح روز شنبه 23 اردیبهشت ماه آیین بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس منطقه ۱۹ در قالب صد ‌و سی و سومین پویش امید و افتخار با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، اخگر پور با بیان اینکه فاز اول پروژه همزمان با آغاز کلنگ زنی میدان مرکزی میوه و تره بار انجام شده اما سه دهه بلاتکلیف مانده بود، خاطر نشان کرد: با همت مدیریت شهری فعلی فاز اول این تصفیه خانه افتتاح و همزمان با این بهره برداری، فاز دوم پروژه کلنگ زنی شد و امروز شاهد بهره برداری آن با ظرفیت 5 هزار مترمکعبی هستیم.


سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه 400 هکتار فضای سبز بوستان ها و بزرگراهی نیازمند به آبیاری در این منطقه وجود دارد ادامه داد: رفع معضلات زیست محیطی و بازچرخانی آب برای آبیاری فضای سبز از پیامدهای مثبت افتتاح این طرح است.

ضمن اینکه با بهره برداری از این تصفیه خانه می‌توانیم شاهد کاهش برداشت از سفره های آب زیرزمینی در منطقه به کمترین میزان ممکن باشیم.

این مسئول بیان کرد: تصفیه خانه خلیج فارس در دو فاز اجرا شده که فاز اول این پروژه با ظرفیت دو هزار مترمکعب و تصفیه آب به روش بیولوژیکی در سال گذشته اجرا و به بهره برداری رسید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.