2024/09/08
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
بازدید معاون آموزش حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از بوستان  آموزشی ترافیک منطقه ۱۲

بازدید معاون آموزش حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از بوستان آموزشی ترافیک منطقه ۱۲

نبض تجارت _ نجاتی، معاون آموزش حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه رضایی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران از فضای پارک آموزشی ترافیک بازدید و امکانات آن را پایش کردند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ در این بازدید مقرر شد با کمک سازمان حمل و نقل ترافیک برای بازسازی، نوسازی پارک و تعویض و تهیه اقلام آموزشی از جمله خودرو،دوچرخه و ... اقدامات موثر در راستای استفاده کودکان و شهروندان منطقه ۱۲ ، انجام شود.

نجاتی در حاشیه بازدید گفت : به منظور ارتقای ایمنی ترافیک باید آموزش در تمام مقطع سنی وجود داشته باشد و در بین اقشار مختلف آسیب پذیر در محیط ترافیک ، کودکان بیشتر آسیب می بینند و برای تاثیر گذاری بهتر کودکان، استفاده از پارک های آموزش ترافیک که شبیه محیط واقعی ترافیک ، بطور مثال  راهها، خط آهن ، پیاده رو و خیابانها،علایم راهنمایی ، چراغ راهنماها و غیره ، ولی در مقیاس کوچکتر طراحی شده اند، بسیار موثر است .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.